perjantai 19. elokuuta 2016

Mummi tuli kylään

Koirat ovat taas  aivan into piukassa kun mummi tuli kyläilemään. Vaikka äitini tietää että meillä on useita koiria niin alkoi minua naurattamaan kun neljä ensimmäistä oli tullut sisälle tervehtimään niin äiti kysyi ei kait  niitä enää ole  paljon siellä pihalla. Alkoi äitiä hirvittämään kun aina vain suureni ja suureni. BB oli ihan paras kun liimautui mummin poskeen kiinni ja siinä olisi halunnut istua ja Tosca nuoli kättä ja Pilvi räksytti jne. No pelastin äidin koirien hellyyspuuskalta ja päästin äidin nukkumaan ihan ilman koiria. Varmasti hirvittää äitiäkin vaikka onkin koiraihminen kun tuo minun porukkani vyöryy tervehtimään. Toscalla ja Keelalla oli hauska päivä kun posti toi heille nännikumipaketin, Toscan isä oli lähettänyt ja kylläpäs lapsilla oli hauskaa.
Se on minun koska mun iskä lähetti sen tuumii Tosca

Vaikka se onkin sun iskän lähettämä niin mä haluun sen

Ja mähän otan sen

Onneksi kumeja oli kaksi niin sai Toscakin omansa

BB:täkin hieman kiinnosti moinen hyvältä tuoksuva kapine

Tosca

Huilisti Keela

Onnellinen pieni eläin

Toscan huilu

Minä soitan sun iltasi tähtiin.

 TAIGA-UUTISET
Tänään Taiga on käyttäytynyt ihan omituisesti, aamulla yleensä on ensimmäisten joukossa menossa pihalle, mutta tänään Taiga vai kurkisteli eteisestä eikä sitten halunnut tulla ulos ollenkaan ennenkuin sitten menin ihan yksityisesti hakemaan. Taiga herätti minut myös yöllä ja halusi rapsutuksia siinä minä sitten puolituntia hieroin korvia ja kuonoa sekä silittelin no palkaksi sain monta lipaisua ja sitten vasta uni tuli Taigan silmään. Tänään ruokana oli lohta ja se maistui oikein hyvin. Faktaa: Kun munasolut ovat hedelmöittyneet niin 4 vrk siitä ne alkavat jakautua ja 4 vrk kuluttua niissä on jo 16-64 solua.
 Tällainen kuva lähetettiin tänään leot lehteen valiokuvaksi. Valiokuva on otettu terassillamme koska ulkona satoi kaatamalla kun kyseinen tapahtuma Mynämäen näyttelyssä tapahtui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti