tiistai 20. syyskuuta 2016

Belunan Cristal Tosca 2 v

Tänään vietetään taas synttäreitä ja sankarina on Tosca, joka täyttää kaksi vuotta. Samalla onnittelemme Toscan siskoa Tincaa.
Onnea kaksi vuotiaalle

Onko tämä kaikki minulle?

Hyvää kakkua kiitos

Nuo kalat on tosi maukkaita.

Nyt mä puhalsin kynttilän tai oikeastaan söin sen.
 Kuka taas varasti huomion? Ajattelin olla tosi fiksu ja kun ostin Toscalle synttärilahjan niin ostin toisen melkein samanlaisen Keelalle, ettei sitten heti vie Toscan lelua ja kuinka kävikään pikkuhassu tunki molemmat lelut suuhunsa ja siitä alkoi tepastelu suu täynnä eikä kumpaakaan lelua sitten Tosca saanut
Toscaa kato mitä mä sain!

Mulla on kaksi hienoa lelua

Toscaa leikitäänkö?

Ai niin sä et voi leikkiä kun sulla ei oo lelua.

Tässä menee Keela ja uudet lelut.

Mamma Keela otti molemmat lelut.

No et sä Tosca halunnut tätä toista.

Anna mulle toinen lelu, jookos?

Höpö höpö nää on mun leluja.

Ei Tosca osaisi näillä edes leikkiä.

Jos ne mahtuu molemmat mun suuhun niin ne on molemmat mun.

Keela: Tosca kato mitä mulla on. Tosca: Ei kiinnosta.
 TAIGA-uutiset: Tänään ruoka on maistunut todella hyvin ja lenkkeiltykkin on mukavasti. Vatsalinjasa on tapahtunut pieniä muutoksia. Saattaa olla, että viimeiset viikot ovat aika raskaita jos pentuja on paljon niin ne alkavat painaa kovasti.
"Nalle"

"Pullero"

Rouva Vauvamasu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti