sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Arki jatkuu

Eilen juhlittiin, mutta jo myöhemmin illalla palattiin arkeen ja pentujen luokse. KePo oli kyllä hoitanut vauvat sillä aikaa kun mamma oli juhlissa.
Suoritettu

Diplomi
 
Ei hassumpi juhla ruusu ja diplomi ja vielä mieskin jalkojen juuressa.
Tänään pennut ovat olleet aktiivisia, ensinnäkin pennut ovat avustaneet minua siivouksessa ja se oli rankkaa puuhaa Pilvelle ja minulle.

Kyllä me siivotaan

Liiku ja heti

Pilvi siirtyi hieman ylemmäksi kun siivouspartio oli vauhdissa
 Paljon on kyselty koska pennut saavat kaljakellon, mutta ikäväkseni minun täytyy kertoa, että mieheni ei ole ehtinyt juoda niin paljon kaljaa että olisi saatu kaljakello materiaalia, joten tällä kertaa olemme päätyneet sitten pöllökelloon ja hyvin kilisee sekin.
Soi kello soi

Missä kilisee

Minä soitelen kelloja

Hah haa mua niin naurattaa

Miksi se on ripustettu tuonne korkealle?

Nuuh ei mitään herkullista

Soitetaan yhdessä

Ei kun minä soitan

Minun kello

Ei wc tiloissa saa kuvata.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti