tiistai 8. marraskuuta 2016

Siepparin paikka vapaana

Me ollaan jo niin isoja etttä me saadaan pelata sellaista rulettia vai mikä nälkäpeli se nyt olikaan.
Kasvattajamamma laittaa meidän ruuat noihin peltisiin lokeroihin ja sitten me yritetään syödä ne sieltä.

Onneksi ruoka sentään on hyvää.
 Sitten meidän kasvattajamamma sanoi, että laittaa ilmoituksen että meillä on vapaa työpaikka siepparille.
 Kun me ollaan syöty me mennään kaikki yhtä aikaa vessaan ja tehdään sellaisia mustia haisevia pötköjä joita meidän kasvattaja mamma yrittää siepata paperilla ennen kuin me istutaan tai tassutellaan niiden päälle. Se on meistä aika hauskaa katsoa. Kun  tämä on ohi niin saapuu jälkiruoka.
 Kun me ollaan saatu nautittua jälkiruoka niin me yritetään saada meidän mamma oksentamaan sen ruuat meille, mutta kovin se yrittää vastustella vain hieman yökkäilee ja silloin taas tuo kasvattajamaam puuttuu peliin ja vie meidän mamman pois.
Mamma oksenna edes vähän.

Mä nuolen sun huulia niin saanko pienet maistiaiset?
 Kun on selvitty kaikista ruokinta kuvioista niin me leikitään yhdessä.
Miehet ei leiki mä katselen kun siskot leikkii

Vessahommat hoidettu täältä tullaan.

Voi täällä vessasakin leikkiä ne haisevat pötköt on viety pois.

Mä teen yhden lisää.

Ai sä vaan pissasit.

Nyt mennään leikkimään jookos.

Mä puren kyllä sua korvasta.

Tämä mustekala on ihana me saatiin se lahjaksi eilen.

Älä jäkätä mulle.

Minun mustekala, en anna tätä muille ettei ne vaan riko sitä.

Hyvää yötä kaikille.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti