keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Koulua ja kyläilyä

Tänään oli hauska päivä, ensin lähdimme KePon kanssa katsomaan pikkupentujen leikkikoulua tuonne Tuijan leikkikouluun. Ei me ihan ilman seuraa sinne menty vaan tapasimme sisarukset Loimun, Lumon ja Sirin, leikkikaveriksi oli uskaltautunut Nasu.
Ensin valmistaudutaan

Ja rauhoitutaan.  Tuolla on sisko joko pääsee?

Sitten aloitetaan leikit.

Loimu ja Lumo houkuttelevat Nasua leikkimään

Hei me tunnetaan sut sä olet se sama hemmo kun viime viikollakin

Leikittäjänä toimi Elmo

Kaikilla lapsilla taisi olla yhtä hauskaa

Nasua ei näytä haittaavan, vaikka Siri, Loimu ja Lumo ovatkin hieman eri rotua

Kyllä pennut ovat suloisia.

Vauhtia ja vääntöä riitti

Välillä leikittiin leluillakin

Hauskaa katsottavaa

Sisarukset

Pentukasa

Mato saa kyytiä

Painitaan

Lumon emäntä luuli että Lumo on menossa pissalle, mutta Lumo karkasikin leikkimään.

Me tahdotaan tuo lelu

En anna sitä teille

Piiritetään se

Herrojen valvova silmä seuraa koirien leikkiä

Elmo on mailman paras pentuleikittäjä

Ja taas mennään

Mun eipäs kun mun.

Älä ala mulle ryttyilemään sinä karhun pentu.
Syliin ota syliin
Mä en jaksa enää mut mä makaan ja leikin

Näytä sun hampaat niin mä näytän mun. Hienot on kummallakin.
Kun koulusta oli selvitty olimme saaneet iltakahvi kutsun tuonne Tincan perheen luo ja siellä meitä odottikin ihana Tinca , joka kyllä muistutti suuresti äitiään Palomaa. Sama ihana musta maski ja samat eleet kuin Palomalla. Tinca on suuri komea narttu ja aivan ihana luonteeltaan ystävällinen ja avoin. 
Tinca

Mun herkku

Jokos minä sen söin.



On se jossain kun oikein etsin

Tuossa on pieni murunen vielä

Älä villitse sitä koiraa

 Kiitos Tincan perheelle olipas kiva taas tavata teitä. Erityiskiitokset ihanalle Tincalle kun saimme sinua rapsutella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti