tiistai 6. joulukuuta 2016

Mitä ihmettä?

Tänään meidän koirat olivat ihan ihmetyksen tassu hämmästyksen suussa. Yht´äkkiä pentuja olikin taas kolme. Koirat varmasti miettivät mitä tämä tarkoittaa nyt niitä jo tulee takaisin ja kaikki ei edes ole vielä lähteneet omiin koteihinsa. No onneksi kysymyksessä oli vain LUmon ensi vierailu kasvattajan luona. Sieltä saapui reipas neiti itsevarmoin askelin siskoja tapaamaan. Toki minä vielä sain suurimmat lipaisut ja heti sen jälkeen moikattiin siskoja.
Mihin me nyt tultiin

Olenkos minä ollut täällä ennen, ainakin kauhea meteli paljon koiria ja ne haukkuu.

No nyt mä hokasin tää on mun syntymäkoti ja tuolla on se mun kasvattajamamma.

 
Jäätynyt lelu


Sisko tulee kylään

Tuolta se sisko tulee

Täällä on vähän liukasta

Lumo, Tuikku ja Loimu

Hei sisko eikö teillä ole omaa kotia ollenkaan?

On kuulemma siskoillakin kodit ne ei vain ole vielä muuttaneet.

No voisihan sitä täälläkin asustaa jos ei olisi omaa kotia.

Hei sisko nähdään taas
Näin on meidän itsenäisyyspäivämme on sujunut eli koiramaisissa merkeissä. Haluamme toivotaa kaikille hyvää itsenäisyyspäivää ja onnitella 99 vuotiasta Suomea.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti