tiistai 20. joulukuuta 2016

Turhuuksien turhuus

Tänään olen sitten puuhannut turhaakin turhempia asioita, olen siivonnut ja märät (ulkona sataa vettä) kuratassut juoksevat sisään ja ulos ja viihdyttävät minua. Vaihdoin oikein matotkin ja nyt kysymys kuuluu miksi ihmeessä? Olen nyt vakuuttunut, että ei se joulu meille pääse kuivin jaloin vaan tuosta rapaisen pihan halki kulkee joten ei se huomaa sataa rapatassun jälkeä mun lattioilla ja matoissa. Joulu on jotain muuta kuin jatkuvaa siivousta meillä ainakin. Se on rakkaiden koirien kanssa olemista ja nauttimista yhteisolosta. Löysin niin kauniin kuvan teille joulun odotusta toivottamaan, olkaa hyvä.
Joulun Hehkua
 Kissatkaan eivät arvosta mitään siivoustoimenpiteitä muuta kuin pissalaatikon osalta, se pitää olla puhdas, ei sitä muuten siihen voi asioitaan tehdä.
Kaino katti
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti