maanantai 20. helmikuuta 2017

Mummo hierontaa

Ei tämä ihan lomailua mummolle ole, sillä Lotta on päättänyt, että nyt on mahdollisuus saada hierontaa ihan koko ajan.
Hiero mua tassusta ja mummohan hieroo
 Lotta on niin meidän äidin lumoissa että ei mitään määrää ihan koko ajan istuu äidin vieressä.
Lotta on ominut mummon itselleen
 Taigakin yritti seurustella mummon kanssa mutta totesi ettei tuota Lottaa saa mihinkään häädettyä ja luovutti.
Taiga

Väsyttää

 Sanoin äidille, että tuntuu kun noita koiria olisi niin vähän kun yksi on joukosta poissa, äitini katsoi minua ja sanoi yksi on vähän.
Pilven oma nukkumapaikka
 Kuten kuvista olette huomanneet koirat saavat meillä nousta sohvalle, kyseisen huoneen sohvat on hankittu sillä ajatuksella, että ne ovat myös koiria varten ja kun katselen kuinka paljon esim. Taiga nauttii tuossa sohvalla nukkumisesta niin ymmärrän että jokin sohvanvaltaaja geeni on periytynyt myös lapsille.
Kato mua kato mua mä olen sohvalla (Loimu)
 Sain tuolla FB:ssä haasteen eläinrääkkäystä vastaan ja julkaisin siellä kuvan Lotasta  hammaslääkärissä. Muistakaa tarkastella koirienne hampaita, sillä lohkeamat voivat paljastaa hampaiden sydämen ja koira ei osaa sitä kipua teille kertoa joten meidän täytyy se löytää. Lotalta jouduttiin poistamaan 7 hammasta koska niissä oli halkeamia.
 Tarkastelkaa myös hammaskiven kehittymistä, sillä sekin kannattaa poistattaa koiralta jos sitä kertyy paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti