lauantai 18. helmikuuta 2017

Prinsessa vierailu

Tänään oli taas hauska päivä kun prinsessa Siri saapui vieraaksemme. Äiti Taiga päätti viedä Sirin metsälenkille ja äipällä oli tosi hauskaa tyttärensä kanssa. Siri kyllä tsekkasi jos vaikka olisi retkimaito otettu mukaan, mutta ei herunut enää mitään äipältä. 
Me tullaan äipän kanssa

Aivan ihanaa kun saa tavata näitä pentuja

Voinko saada ne namut heti kun olisi kiire äippä jo odottaa
 Lenkillä opeteltiin etsimään nameja Taigalta se käy jo hyvin tottuneesti ja pian huomasi irikin mistä oikein oli kysymys.
Tuolla mun namuni on

Äiti sä olet niin suuri ja taitava

Mä näen sen namun se on tuossa ihan lähellä.

Miten ihmeessä sen saisin?

Hei nyt mä onnistun mä vain vähän venytän mun kaulaa.
Metsässä oli niin paljon haisteltavaa ja kiva oli juosta edes takaisin sinne ja tänne  ja äippäkin oli hyvällä tuulella eikä yhtään hermostunut pienen Sirin mielistelyihin.
Äiti mä tykkään susta

Odota äippä mä tulen

Metsässä on paljon tuoksuja

Odota mä huilaan hetken

Pöö leijona tulee kuusen alta

Äidin kanssa yhdessä haistellaan

Metsässä on mukavaa
 Kaikki kiva päättyy aikanaan ja metsä oli kieretty ja piti alkaa suunnitella kotiin lähtöä.
Kiitos lenkkiseurasta

Siri on opetettu hienosti laittamaan panta / valjaat päälle. Hienosti noin pieneltä koiralta.

Noin hienosti

Kaksi taitavaa tyttöä.
Pienet koirat tarvitsevat siis monta muutakin taitoa ja koiranomistaja joutuu keksimään, että mitä kummaa pennulleen opettaisi.
Tässä Sirin omistaja opettaa Sirille ripaskaa.
 
Sitten kokeiltiin miltä se tuntuu ulkoiluttaa kahta yhtä aikaa


Tankkauspiste

Siri
 Käytiin myös punnituksessa ja mitattiin tuota säkäkorkeutta, sitten mietittiin uusia harjoja ja turkihoitovälineitä, joten monenmoista asiaa.
Mummo Lottakin tuli moikkaamaan pienokaista.

Pilvi tietenkin mukana menossa
Kiitos kivasta lenkistä oli mukavaa kun Siri kävi moikkaamassa meitä. ja nyt on kotona kuulemma meno tämän kaltaista.
Taitaa emännällä olla rauhallinen ilta.
 Muutkin pennut ovat viettäneet ihanaa lauantai päivää.
Mun kuppi

Hauskaa sisko ja veli sattuivat yhtä aikaa punnituksille siitäkös riemu syntyi

Herkkujakin ostettiin

Nuka ja Vega sisarukset
 
Loimu katselee mailman menoa ja ottaa aurinkoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti