torstai 30. maaliskuuta 2017

Ei ei tule mitään

Minulla on ongelma, minä ja kesäaika emme tule toimeen keskenämme, emme sitten millään, olen koko ajan myöhässä noin tunnin verran. Tänään oli vuorossa myöhästyä Lotan fysioterapiasta. Meillä oli aika  klo 13 ja ja tuntia ennen aloin jo odottaa että ei vain myöhästytä meiltä menee noin 25 minuuttia kyseiseen paikkaan.  Hyvissä ajoissa (niin minä luulin) laitoin koirat tarhaan ja avustin Lotan auton kyytiin, istuin auton rattiin ja katsoin kelloa, kello näytti 12:58 ei voi olla totta kaksi minuuttia aikaa ehtiä fyssarille, siis ei todellista. No onneksi poliiseja ei sattunut paikalle sillä taisi hieman mennä ylinopeutta , perillä olin tasan 10 yli, sitä ennen olin soittanut klinikalle, että olen tulossa ja kovaa kyytiä. Lotta sai hoitonsa ja oli hyvin virkeällä päällä tänään jopa fyssari kiinnitti siihen huomiota. Takaisin tultiin sitten ihan rajoitusten mukaan. 
Lumo rotta jahdissa

Wau mikä saalis
 Juteltiin fyssarin kanssa myös Pilvestä joka on jäänyt hänen mieleensä. Hän sanoi, että muistaa aina kun Pilvi tuli hoitoon niin Pilvi otti heti haltuunsa koko tilan.
Välillä suurikin koira mahtuu pieneen tilaan, Rudolf ja unilelu
Kyllä minulla on niin ihanat koirat ihan jokainen niistä on niin oma ihana persoonansa, saan olla todella kiitollinen että tämmöinen onni on minua kohdannut.
Neco ja kieli
 Omien koirien lisäksi minulla on niin ihania kasvatteja, joilla on mailman parhaat kodit. Kumpa vain muistaisi joka ainoa päivä tuntea kiitollisuutta silloin kun asiat ovat hyvin. Ensi viikollakin on aihetta juhlaan, siitä hieman myöhemmin.
Arjan muruja
 Huomenna yritän sitten jotenkin ehtiä ajoissa kampaajalle, Paloma onkin siellä käynyt jo tänään, meillä ei kuitenkaan ole sama kampaaja. Palomasta ainakin tuli tosi kaunis.
Paloma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti