perjantai 14. heinäkuuta 2017

Urosenergiaa talossa

Tänään oli taas niin hauska päivä kun saimme vieraaksi Ozzyn ja Lemmyn. Pojat olivat niin ihania ja hyvä käytöksisiä ja kasvattaja (Qzzyn) oli taas niin ylpeä omastaan. Ozzyssä on paljon äitiään luonteessa ja myös ulkonäössäkin, mutta myös isukin piirteitä voi tunnistaa. Eikä siinä kaikki myös komea Tarek pistäytyi kylässä.
Ozzy

Täällä tuoksuu niin hyvältä

Rapsutuksia

Minä olen Lemmy

Moi pikkuinen

Minä olen Pilvi

Ozzy komea poika

Ozzy ja Lemmy

Ihana kun kasvatit käy kylässä

Satu ja Ozzy

Ozzy muru

Hei mä löysin teidät

Käymme yhdessä ain

Wau miten hyvää vettä

Saanko mäkin grillimakkaraa

Kumallinen kyläpaikka kun ei tarjoilla

Sadun muru

Nyt on hyvä ottaa torkut kun on mamman vieressä


Mun kieli putoo

Tarek

Varsinainen komistus tuo Tarek

Kiitos Tarek käynnistä

Suukko

Juostaan kilpaa, Lemmy sä varastit

Mä voitin mä voitin

Mä tulin kakkoseksi jipii.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti