maanantai 16. lokakuuta 2017

Lammasta

Tänään oli onni saada lampaan sisämyksiä (hyvä ystävä on ihana olla olemassa kun muistaa kaveriakin). Niin kauniita syämiä ja isoja maksoja ja söpöjä munuaisia ja ihan tuoretta. No kaikki ei nää noita kauniina mutta minä ja koirat nähdään ja koirista ne kaikenlisäksi maistuvat hyvältä. Nyt on herkut pilkottu ja piilotettu pakastimen ytimeen. Pihallemme on tullut syksy koko komeudessaan.
Autonikin oli saanut syksyiset kauniit koristeet
 
Retkeilijät


Lotta ja Keela

Murut

Keela

Lotta

Elämäni valo
Tänään sattui hassu juttu vaikka ei se minua silloin naurattanut, kävin pankkiautomaatilla ja kun tulin rahojen kuitin ja pankkikortin kanss autoon niin hupsista minulla oli vain rahat ja kuitti, kipitin automatille takaisin ja ryntäsin sisälle pankkii voitteko tarkistaa onko pankkikortini automaatissa, NO EI ollut. Etsin pihamaan, auton etupenkit , rahapussin käsilaukun ja kaiken tämän härdellin keskellä Pilvi steppasi etupenkki takapenkki etupenkki. Korttia ei vain löytynyt, tulin kotiin ja aloin vielä kerran etsiä auto, käsilaukku taskut ja sitten päästin Pilven ulos autosta takapenkiltä ja mitä ihmettä minun pankkikorttini oli takapenkillä. KUn komensin Pilveä menemään takapenkille kun tulin autoon ja laitoin rahat ja kuitin apumiehenpenkille niin Pilvi varmaan otti pankkikortin mukaansa. No parempi se kuin että olisi todellakin joutunut vääriin käsiin nyt vain väärät tassut.
En se minä ollut
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti