maanantai 2. lokakuuta 2017

Miksi ihmeessä?

Mikä tämän ilmiön nimi oikein mahtaa olla? Klo on 11,  minulla oli sovittu meno klo 12 ja matkaan menee  n. 20 minuuttia joten päätin sitten kun kerran oli hyvää aikaa niin hakea matkalla kissoille ruokaa, siihen menee korkeintaan 10 minuuttia. Ei muuta kuin tiskille ja tilaus, myyntihenkilö sanoo ystävällisesti  hetki vain haen varastosta ja sinne hän sitten hävisin, odotin ja odotin ja kymmenen minuutin kuluttua hän tulee säkin kanssa. Sitten hän alkaa laskea minulle bonuskortti alennusta.  Tovin kuluttua hän sanoo toiselle henkilölle hei mä saan joka kerta eri tuloksen, toinen katsoo ja sanoo ei se laskin toimi. Sitten alennusta ryhdytään laskemaan kahden henkilön toimesta toinen kynällä ja toinen tietokoneella. Aika kuluu, ja aika kuluu. Vihdoin sain maksaa ostokseni ja ryntään säkkini kanssa autolle, sillä nyt oli ehtiminen jo kortilla. Kuulen takaa huudon hetkinen voitko tulla takaisin , no tottakait voin. Päästyäni takaisin henkilö sanoo, se sun maksama summa on väärin siinä ei ole sitä alennusta. Sitten aloitetaan tekemän lippua ja lappua siitä, että minulle annetaan käteistä rahaa liikaa maksetun verran ja aika kuluu. Kiitän kauniisti ja poistun. Minulla on nyt sitten 10 minuuttia aikaa 20 minuutin matkaan. Autossani "vartioiva"  automaattinainen huutaa koko matkan ajat ylinopeutta, yritän rauhallisesti selittää että sorry nyt on pakko. Aivoni etsivät parkkipaikkaa ja onneksi se löytyy heti. Ryntään sisälle ja kuulen nimeäni huudettavan YES olen paikalla. Parasta oli tietenkin, että kissat sai ruokansa, minä oikean laskun ja ehdin vielä sinne noin ajoissa mihin olin menossa.

BB:n ja mun selfiet





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti