tiistai 24. lokakuuta 2017

Näkymisiin

Nyt on todella pimeä vuoden aika menossa ja heijastimet kannattaa kaivaa esille. Koiralle kannattaa laittaa myös heijastimet. Panta ei ole paras sillä se häviää melko tehokkaasti leon turkin sisälle. Itse käytän noita joutavia pantoja  omana pääpantana  siinä näkyvät paremmin kuin koiran kaulassa. Heijastava talutin on jo parempi, paras ratkaisu kuitenkin taitaa olla heijastin liivi päälle itselle ja koiralle omansa. Heijastin liivejä on joka lähtöön tarjolla. Pimeys taitaa nyt olla parhaimmillaan.
Näitä kahta vauhti veikkoa joista toinen onkin vauhti mimmi ei pimeys haittaa.
Velipoika tuli kylään


Sisko ja sen veli

Nuka ja Vega

Mä voitan

Välipalaa

Ja taas painitaan

Hännät töttöröllä

Kilpajuoksu

Meillä oli niin hauskaa

Mä olen tosi hurja pelkäätkö sä mua?

Kaunis tyttö

Kaunis takalisto

Sisarusten hellyyttä

Leikit käyvät yhteen

Tarkkana

Mun sisko

Makelta maistuu
 Aivan ihanaa katsella noita kuvia kun sisarukset leikkivät yhdessä. Aika jännä miten leikit ovat niin erilaisia eri koirien kanssa, kun Nuka ja Keela leikkivät yhdessä niin se oli pelkkää taka-ajoleikkiä ja Vegan kanssa sitten taas leikitään painileikkejä.
Hauskan päivän jälkeen uni maittaa omalla pedillä. Nyt blogi hiljenee kahdeksi päiväksi kun lähden käymään äitini luona Porvoossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti