torstai 2. marraskuuta 2017

Torstai on toivoa täynnä

Iloisena uutisena voin kertoa, että pikku Bella on löytänyt uuden kodin ja muuttaa viikonlopun aikana. Ensin koejaksolle, jotta nähdään miten alkaa yhteiselo uudessa kodissa sujumaan. Kiitos Bellan perheelle jossa ajatellaan koiran parasta ja kiitos Bellan uudelle perheelle kun tarjoatte kodin pikkuiselle.
Koirat ovat auttaneet minua tänään siivouksessa, minä olen siivonnut ja koirat ovat tehneet jälkiä joita minä voin siivota. Molempia meitä tarvitaan jos ei olisi rapaisia tassun jälkiä ei tarvisi siivotakkaan.
 Kiitos ihanille ystävilleni olette muistaneet minua monin lahjoin ja halunneet piristää ja ilahduttaa minua. Nyt ovat omat nalleni unten mailla ja toivottavat teille hyvää ja rauhaisaa yöunta.
Taiga

Bianca

Lotta

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti