sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Jatkoa seuraa

Pihatalkoot ovat vain jatkuneet ja jatkuneet, roskaa riittää edelleen ja apulaisia. Koirat ovatkin leikkineet pihalla ja touhunneet mukana.
Lotta mummo

Nyt leikitään

Tästä se alkaa

Hei mä olen täällä alhaalla  kato mua

Voidaanko nyt leikkiä

Mä potkasen sua kun et huomaa mua

No painitaan sitten

Väännetään ja käännetään

Mä puren sua jalasta

Jalkoja riittävästi

Mä haluan mukaan leikkimään

Siinä karvat pölisee

Junassa mennään

Ketään ei kiusata

Hännät huiskii sinne tänne

Kaikki muut osallistuu paitsi Lotta joka seuraa sivusta

Mistä toinen alkaa siihen kolmas loppuu jne.

Taiga on antautunut

Leikkihetki lopuillaa

Siihen se sitten päättyi.
 Sitten olen saanut niin kesäisiä kuvia tuolta sunnuntai retkeltä missä Lumo on ollut arvatkapas mitä tekemässä no...
Syömässä jäätelöä

Olipas se herkkua

Ja sinne hävisi KePonkin jäätelö.
Runtujärvellekkin on saapunut kevät ihan täydellä voimalla ja se on saanut Mandyn ja Lyylikin keväisiin tunnelmiin.
Mandy tuoksuttelee kevättä

Talviturkki heitetty. Uskalsikohan tuo Samikin ?

Mandy ja Lyyli

Kissa puussa

Kaunista niin kaunista.
Sitten on myös kuvia ahkerasta pihan siivoojasta Rudolfista.
Eikös se sunnuntai ollut lepopäivä

No ei sitten ryhdytään hommiin.

Eikös me voitaisi ostaa hevonen, niin mun ei tarvisi vetää noita rattaita.
Paloma ja Reinakin ovat keväisissä tunnelmissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti